Autor hudby & libreta: Miro Procházka

 

Miro Procházka je zpěvák, hudební skladatel, textař a producent

 

Na Slovensku známý jako zpěvák a autor hudby. Od roku 1995 nahrál 4 sólová a 2 dětská alba. 

Napsal krátký román z prostředí mladých lidí "Hoďte na nich sieť". Věnoval se objevování mladých talentů, výuce zpěvu. Některé své žáky úspěšně připravil na přijímací pohovory na konzervatoře.

 

V muzikálu Dracula ztvárnil postavu Stevena, a odehrál na Slovensku 60 představení.

Účinkoval v několika desítkách hudebně-zábavných televizních pořadů. Své vlastní show programy představil i v mnoha zahraničních zemích.

 

Ocenění: 2 zlaté desky, zlatý triangl, vítěz písničkové soutěže Košický zlatý poklad

Posledních 10 let pracuje na historickém muzikálu "Sibyla, královna ze Sáby". Je autorem hudby a libreta, a zároveň jeho společnost HELP Production se podílí jako koproducent na vytvoření tohoto díla.

 

Tvůrčí team

 

 

Režisér: Radek Balaš

 

Radek Balaš je český divadelní režisér, choreograf, autor muzikálových libret a autor mnoha úprav dramatických děl; jako tvůrce je zaměřený především na muzikálový žánr.

Jako režisér či choreograf má za sebou práci na více než devadesáti inscenacích po celé republice. Hostoval např. V Divadle Bez zábradlí (Cikáni jdou do nebe, Maratón), Divadle na Vinohradech (Donaha!, Figarova svatba, Jak udělat kariéru snadno a rychle), v Semaforu (Život je náhoda v obnošený vestě, To nám to pěkně začíná, Tiše a ochotně) v Národním divadle v Praze (Tosca, Komik, České sekretářky), v Divadle na Jezerce v Praze (Já, François Villon! a Generálka), v Národním divadle Brno (Zorba, Zpívání v dešti, Jižní Pacifik, Muž z La Manchy), v Klicperově divadle (Balada pro banditu, Špatně placená procházka, Dobře placená procházka), v Městském divadle Most (Řek Zorba, Šumař na střeše, Šakalí léta, Donaha!), v Městském divadle Mladá Boleslav (Josefína, Hello, Dolly!, Dědeček automobil), ve Studiu Marta (Malý krámek hrůz, Muž z kraje La Mancha, Pomáda), v Divadle J. K. Tyla v Plzni (Pokrevní bratři, Špatně placená procházka, Kniha džungle), v Severočeském divadle opery a baletu Ústí nad Labem (Divotvorný hrnec, Hello, Dolly!), v 

Divadle Broadway vytvořil muzikály Adéla ještě nevečeřela, Je třeba zabít Davida, Vánoční zázrak. Jeho poslední výraznou prací je režie muzikálu Mata Hari (hudba Michal David) v pražském Divadle Broadway a muzikál 

Antoinetta - královna Francie (hudba Jiří Škorpík) v pražském Divadle Hybernia. Právě dokončil muzikálový projekt pro Divadlo Broadway Mýdlový princ.

Producent: Musical Production,s.r.o., Ema Krahulíková

 

Ema Krahulíková je úspěšná a neúnavná muzikálová producentka, jejíž jméno stojí pod mnohými díly tohoto uměleckého žánru. 

Musical Production, která je hlavním producentem v pražském Divadle Hybernia. Producentka Ema Krahulíková s velkým diváckým úspěchem uvedla od roku 2011 premiéru muzikálu Quasimodo, obnovenou premiéru představení 

Lucrezia Borgia, k hostování pozvala Thálií ověnčenou Funny Girl (Ústí nad Labem), představení Edith – vrabčák z předměstí (Plzeň) nebo Zpívání v dešti (Liberec).

V roce 2013 vsadila Musical Production všechny karty na zahraniční licenční titul MARY POPPINS, který dokázal během 30 exkluzivních představení přilákat do Divadla Hybernia diváky všech generací. Tento velký divácký úspěch se promítnul i do volby dalšího zahraničního licenčního titulu, který měl premiéru v říjnu 2013 a který zval diváky daleko za moře do městečka Los Ancheles, kde svádí boj o spravedlnost neohrožený ZORRO! V roce 2013 se MP povedl husarský kousek, protože získala obě užší nominace na prestižní cenu Thálie mimořádný jevištní výkon v muzikálu, operetě či jiném hudebně-dramatickém žánru a to v ženské i mužské kategorii. Nominována byla Monika 

Absolonová na roli Mary Poppins (držitelka Thálie za Funny Girl) a Marek Holý za hlavní roli Giega/Zorra 

(představení Zorro), který nakonec svou nominaci proměnil a cenu Thálie za rok 2013 získal.

Po dvou licenčních projektech se Musical Production rozhodla připravit premiéru velmi ambiciózního a náročného 

projektu v podobě původního českého muzikálu Antoinetta – Královna Francie. Jejím nejnovějším producentským počinem je uvedení muzikálového krimipříběhu Přízrak Londýna, který měl premiéru v Divadle Hybernia 11.3.2015.

Choreograf: Libor Vaculík
 

Libor Vaculík  byl hlavním choreografem Národního divadla v Praze v letech 1994-1999.  Jeho doménou jsou 

výpravné celovečerní balety.  Velice úspěšné byly inscenace, které v devadesátých letech vytvářel spolu se 

slovenským režisérem Jozefem Bednárikem : Malý pan Friedemann + Psycho, Čajkovskij, Isadora Duncan, 

Evangelium o Marii, Grand hotel, Pokrevní bratři, Josef a jeho zázračný barevný plášť a v pražské Rusalce. 

Prosadil se tanečními muzikály, např. Edith – vrabčák z předměstí. Kritikou ceněné byly i komorní práce, připravené 

pro Pražský komorní balet, například Slovanské dvojzpěvy. Pokud jde o operetu, tak nejen stavěl tance, ale také 

režíroval mimo jiné Straussova operetu Noc v Benátkách (Bratislava 2001). Z třinácti operních spoluprací 

připomeňme především Gounodova Romea a Julii, brněnské hostování v Gounodova Faustovi a Margarete (1987) a 

Ravelovo Dítě a kouzla (1999). V činohře mu patří především velký podíl na slovenském i českém úspěchu tančírny.

Po roce 2000 se Vaculík čistě baletní práci věnoval už jen sporadicky a soustředil se na velké komerční muzikálové 

produkce.  Je autorem muzikálu Tři mušketýři (Praha Divadlo Broadway 2005 a NS Bratislava 2007). 

Naposledy režíroval a o choreografii se postaral v dílech Romeo a Julie (2015) a Angelika (2016)

Scénograf: Daniel Dvořák
 

Studoval na Střední uměleckoprůmyslové škole v Praze, Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze – speciální ateliér architektury a scénografie (u prof. Josefa Svobody). Absolvoval jednoletý kurz na Mistrovské škole pro scénografii ve Vídni – Akademie der bildenen Künste Wien. Od roku 1982 pracoval po návratu ze studií v USAjako scénograf (Státní divadlo Oldřicha Stibora Olomouc, Státní divadlo Brno). V letech 1988 až 1998 působil jako intendant Opery Furore. Od roku 1998 byl ředitelem Státní opery Praha. V roce 1999 obdržel Cenu Alfréda Radoka za scénografii. Byl ředitelem Národního divadla v Praze (2002–2006) a ředitelem Národního divadla Brno (2007–2012).

Výtvarník, kostymér: Josef Jelínek
 

Josef Jelínek, mezinárodně uznávaný kostýmní výtvarník a scénograf narozený v roce 1949 v Praze. 

Absolvoval umělecko- průmyslovou školu v Praze s maturitou, pak Divadelní fakultu Vysoké školy 

múzických umění v Bratislavě. Od té doby se věnoval scénografii a výtvarním kostýmům. 

Jeho kostýmy oblékali herci téměř ve všech divadlech v ČR a SR, až v Košicích.

Do roku 2012 působil ve Státní opeře Praha. Dělá pro Národní divadlo, jeho stálou scénou je 

i Severočeské divadlo v Ústí.

Pracoval v Banské Bystrici, ale i v Liberci a v Ústí, a hlavně v Praze, Brně, Bratislavě, 

Ostravě,Olomouci, Plzni…

Získal zlatou na Pražském quadriennale, taky Českého lva a pak Thálii za přínos pro českou kulturu.

Hostolval v Argentině, v Buenos Aires, v Theatro Colón, v Monte Carlu, v Anglii v Leeds. Dělal často 

ve Vídni, v Polsku, ve slovinském Mariboru, v Lublani, ale i v Indii v Bombaji, v Severní Americe, 

v Santa Fe…

Má za sebou 860 inscenací, dělal filmy, třeba s panem Troškou, opery, balet, muzikály. Trendem 

poslední doby jsou muzikály, naposledy oblékal Antoinettu.